Saturday, October 15, 2011

16th October 2011

Takde pe yang dapat aku katakan untuk gambarkan betapa aku serabai sekarang. Pedulikan semuanya, aku rasa nak mati je sekarang. Ya Allah, masuk ni dah dekat 4 tahun aku berdoa pada Engkau, please, cabut la nyawa aku ni. Seriously aku dah hilang pedoman. Semua benda aku buat tak jadi. N bila aku start nak dekatkan diri pada Kau, baru ada niat, BAMM!!! On my face. Assignment yang aku penat2x buat dapat 0 markah. Alasan; Tak tulis nama lecturer, ada missing pages. Bila aku mengadu pada dia, kena perli balik. Pastu sume assignment aku pastu dapat separuh marks budak lain. Sedangkan sama je.!!! Dalam rasa bangang sangat tu, aku try la sabar skit. Ye la, aku dah banyak buat dosa pada Allah, mungkin aku kena relax skit. Aku pun gi collect lab report. BAMM!!! Kena lagi! Dapat 3 je over 10. Majority dapat 6. Patut aku dapat 5-6. Tapi sebab reference je ada silap, dia tolak separuh!! N reference yang dia maksudkan tu lab manual yang dia provide!! Argh, aku dah takde kuasa nak hidup!! So, aku doa habis air mata dah kuar, mintak tarik nyawa. Sikit pun Dia tak layan!! Nak tau kenapa? Aku dari dua tahun lepas dah usaha, makan mende manis giler. Kalau air tu aku buat dua sudu besar milo, 2 sudu besar gula, air separuh cawan. Tak bersukan, tak kuar rumah. Even aku tidur masa asar all the time. Still, aku sihat!!! Takde sakit pe, takde gemuk pe, slim je!! Argh!!! Ya Tuhan, Kau ni memang nak aku mati bunuh diri ke!!!? Please…. Aaaaa……… Nothing happen. Entah la, tak tau nak buat pe dah except doa mintak pendek nyawa n terus buat apa yang aku kena buat. That’s the only choice that orang cam aku ni ada. Jadi cam mayat hidup. To tell the truth, aku memang dah putus asa nikmat Tuhan, n aku tau tu mende yang amat le besar dosanya. But i’ll never be able to commit suicide. Kerja bodoh. Aku nak mati sebab nak lepas sume ni. Suicide lak menambahkan kecelakaan aku utk eternity. Bukan nak kata yang aku dapat jadi hepi pun kalau mati sekarang. Cuma, bila aku fikir masa depan nanti, ish aku memang tak mampu. Argh…… N just when i thought that i won’t be putting any of my depressing feeling here.. For summary, based on pe yang aku tulis kat sini, dah boleh agak camne gaya orang cam aku ni kan? Walau pun aku ni bleh la dkatakan failure of humanity, 2 bende yang aku takkan buat. Murtad n commit suicide. Sebab 2 mende ni takkan bagi aku apa2x faedah pun baik dunia or akhirat. So.. hm.. ni kira cam satu dakwah la. Adei, stress betol la, pe nak jadi dengan aku ni…

No comments:

Post a Comment