Saturday, October 1, 2011

2nd October 2011

Dalam kepala hotak aku yang tengah sunyi memalam coz study, aku tetiba je terasa nak sorang teman. Urgh, bestnya kalau ada girlfriend ke, bini ke. Yang betul2x loyal pada aku dan tak mungkin dapat jatuh ke tangan orang lain. Yang kasih sayang dia specific utk aku je. Hmm, aku tak teringin dah nak buat mende ngarut yang korang sume fikir tu. Just, kalau dapat dok sebelah2x sambil rasa tenang bawah sinaran bulan, dah cukup. Giler rasa sunyi sekarang. Tapi nak buat camne, aku Cuma bleh berangan je. Berangan yang aku ada teman hidup sejati. Yang tak kan marah dengan aku. Dan aku tak kan marah dengan dia. Seriously, masa camni aku rasa sunyi sangat.
Sebenarnya dok sorang ni tak de la best sangat. Kalau la aku tak camni, mesti aku ada ramai kawan sekarang. Alangkah hepinya.Tapi aku tak camtu. Aku bodoh, tak masuk diajar. Aku boleh buat buku yang beratus-ratus muka surat pasal kelemahan aku tapi kalau nak suruh aku bagi satu je kelebihan aku yang orang takde, satu kelebihan yang aku betul-betul bangga, memang nein.
Jadi aku Cuma bleh hidup sorang. Jelesnya aku dengan orang sekeliling aku yang dapat hepi je. Dengkinya aku. Aku dengki. Demi Allah yang aku jarang bersumpah atas nama-Nya, aku mmemang dengki. Dengki giler.
Just aku tak leh nak buat pe pun nak ubah sume ni. I’m the epitome of failure itself and i’m not proud of it at all. Pe pun, yang bleh aku buat skarang adalh limikan hubungan aku kepada seberapa sikit orang yang boleh. Agar hidup aku dapat aku jalani dengan lebih tenang walaupun untuk sehari lebih lama. Sekurang-kurangnya, aku boleh bayangkan yang hidup aku ni sangat hepi di duunia yang lain.
Not the hereafter of course, i have long give up for that. It just the world that i create in my mind. The world where i’m not the pathetic one, where everything seems good and peaceful.

No comments:

Post a Comment